inget väder är springväder

Min idrottslärare är ju änna gooooooooo.
Förra veckan sa han
"på tisdag ska vi ut och springa 3 km! Det spelar iiiiiiingen roll vilket väder det är, vi ska springa, även fast det är snöstorm!"
Och idag (när det är världens skönaste väder) ba
"näääeh, vi skippar springningen..."
WTF?!?!
Jag har, seriöst, inte sprungit på ett halvår nu... Det är INTE okej! Och detta var ju världens chans.. och så BANGAR läraren!
Det finns ju inget skönare än att sticka ut och springa mitt i stan kl 17:00 en tisdag!
Nej nu, Thomas, får du skärpa dig.
okej... vem försöker jag lura?
YEEEEEEES, VI SLAPP SPRINGA!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥