kaoz

Idag har jag vart så totalt efterbliven så det borde inte vara möjligt....
Det har slutat med att alla bara har suckat åt mig, haha.
Som när jag & sara stog och pratade på busshållplatsen..
Sara: Jag har sett några sjukt snygga paraplyer!
Jag: Jaha... mm.... vart då nånstans?
Sara: På nån hemsida! Dom är röda med vita handavtryck på och så blablabla..... blabla... blablöö...
Jag: Mmmmh, aah..... mm .....
Sara: Jaa, och så  ..... blablaaa.... och men VEM lägger pengar på ett paraply liksom!? ...
Jag: Nä precis, aah... m....
Sara: Fattar du vad jag snackar om?
Jag: Mmmh, absolut!
Sara: .... det gör du inte va?
Jag: ....Nää....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥