kära säng,

TJEEEEEEENARE människor!
Själv har jag inte träffat några människor alls idag, inga jag har hälsat på iallafall..
In fact så  har detta vart en skitdag, inte ens att det var getskägget som körde bussen idag hjälper!
Såhär var det.
Imorse mådde jag prima, inget fel på mig inte.
På bussen började jag må illa.
När jag gick av bussen och gick in till skåpet så mådde jag OERHÖRT SJUKT MEGAILLA, jag trodde seriöst att jag skulle spy när.som.helst, så jag tog min mobil, stack ut och ringde pappa.
Självklart svarar han inte, så jag ringer hem. Självklart svarar inget, så jag ringer mamma.
Vi klurar och filurar, men kommer fram till att det inte är nån idé att jag ska försöka klara av denna dagen, eftersom att jag nu även hade nån slags kramp i magen, gud, det är svårt att beskriva....
Eftersom att jag är sjukt rädd för att spy, så började jag grina och ba
"jag vågar inte gå in, jag vill inte, jag kommer spy, jag vill hem, jag vågar inte, jag vågar inte, buhuuuu".
Men men, jag gick in till skåpet igen, jag höll andan för jag fick för mig att det skulle bli mindre chans att jag spydde om jag gjorde så (haha). Sen hämtade jag min väska & min jacka, som jag lagt in där 10 minuter tidigare, och gick ut igen. Gick och satte mig på ett litet grått elskåp och väntade i typ en kvart innan mamma kom.
Då frös jag så att jag skakade, men jag var tydligen kokhet, haha, och nu har ni säkert redan räknat ut att jag hade feber..
Så det var ju bara att åka hem, lägga mig i sängen och sysselsätta mig med nått. Så jag läste ut både boken vi har i engelskan och snuskboken vi har i svenskan.
Sen var klockan runt 12, och då bestämde jag mig för att jag var tvungen att dricka något för annars skulle jag dö av uttorkning. Så jag pallrade mig ner till köket och drack vatten.
Och HELT PLÖTSLIGT!!!                               så blev jag hungrig, så jag åt det jag hittade i kylen, pizza...
Ojoj, hur tänkte jag där?!
Gud vad bra alltså...
Så nu har jag roat mig de senaste 3 timmarna med att ligga i min säng och må illa.
Och nu håller datorn på att bränna sönder min mage (himla smart att sätta fläkten UNDER datorn), så jag måste dra.
FÖRRESTEN,
så har jag valt ut några bilder ni får välja emellan, haha.
1.
2.
3.
4.
Vilken är bäst?
hej jag heter martina och jag är tråkig idag,
men ni får ursäkta.
nu vet ni ju iallafall varför.

Kommentarer
Postat av: sofie

nummer 4 <3

2011-09-02 @ 20:05:58

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥