min hand ska gå i terapi

HALLÅ ALLA TÖNTAR SOM MÅSTE GÅ I SKOLAN,
det behöver då INTE jag eftersom att jag är MAGSJUK, jippie.........

Eh.
Ana ironi.

IALLAFALL, jag har inte sovit nästan någonting denna natten för att min mage tyckte att det var läge att göra ont just då.
Så jag har legat och sjungit för mig själv "ont, det gör ont, det gör ont, det gör ont mest hela natten och sen hela daaaan" . Gotta love my life.
Eller som jag skulle skriva, gotta löv maj lajf. Bara för att jag är bäst på engelska. Så är det bara.

Eftersom att jag är så oerhört skillad så har jag lyckats smitta min lillebror med "ontimagen-syndrom" så nu är vi båda hemma och sitter och säger "oooh, aaaj, mmhhh, ööööhhh, uuh, min maaageee".

Alltså, jag är ju bra konstig. Det enda jag kan äta är choklad.
Jag lovar, såfort jag äter något annat så typ dör min mage, men choklad går hur bra som helst.

På dessa två dagar har jag alltså levt på KitKat, toblerone, kexchoklad, marabou frukt & mandel + apelsinkrokant, vit choklad och chokladkex.
När man är magsjuk brukar man liksom gå NER i vikt, jag kommer snarare lägga på mig några tusen kilo.

Näh, jag skoja bara. Min kropp är van vid att leva på choklad. Det har den gjort i princip hela sommaren.
Det är liksom SÅÅÅ mycket jag bryr mig om beach 2011 haha, eh.

Nej vet ni vad, nu ska jag hitta på något annat i detta sjuka hus.
Något annat = lägga mig i sängen och äta choklad.



martina langar fjortisposer, hell yeah!



JUSTE! på tal om rubriken, idag ska jag till handterapin.
I bästa fall spyr jag inte över läkaren.
Tack och hej.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥