LUKAS & PIERRE

Sitter och snackar med dessa två puckon på skype,
lukas ba
"är hon bra i köket då?"
pierre
"självklart, hon är ju min fru"
feint att dom pratar om mig som om jag inte vore där...
jag tror inte att vi ska gå in på detaljer om vad vi säger....
ni har redan fått ta del av tillräckligt mycket snusk idag!
TECKEN PÅ TROGEN BLOGGLÄSARE!
lukas ba
"erkänn att hon stirrade på dig med sina blåa ögon, med det ena ögonbrynet lite högre än det andra och ....."
HAHAHAHA, detta är alltså hur han beskriver min och pierres dejt....
NU KOM AFFE, måste fortsätta snacka, om jag skriver o snackar samtidigt så blir det bara kaoz.
BYE! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥