mina ben är 1 mil rikare

HALLÅ DÄR!
Seriöst, det måste vara nåt fel på min mage.
Var hemma pga den i fredags, hade ont både i tisdags, igår och idag är jag hemma igen.
HERREGUD, ni skulle sett mig imorse!
Jag hade typ en "emotional breakdown", jag grät o grät o grät som om jag aldrig hade gråtit förr i en timma.
Jag menar, HALLÅ KROPPEN, här är jag och har vätskebrist, men det är väl helt lungt att slösa vätska på tårar? ...
Jag vet inte riktigt varför jag grät heller... men GUD vad jag hatade allt och alla just då, jag ville bara gå och dö i en buske.
Sen dess har jag
  • läst "Hundraåringen som hoppade ut ur fönstret och försvann"
  • nästan spytt ett antal gånger
  • ätit kycklingsallad (BIG MISTAKE!!! från och med nu är det yoghurt som gäller, eller så får jag fasta)
  • gråtit lite till för att mitt liv är så oerhört patetiskt knasigt och jag fattar inte ens hur jag själv tänker
och nu sitter jag här och uppdaterar min tragiskt tråkiga blogg.
Vad ska jag hitta på för att livet ska bli lite bättre nu då?
Antagligen dreggla lite över Louis Tomlinson. Då mår man alltid bättre.
CIAO!
och juste affe, jag klår dig på längdhopp med mina 4 meter (H) du må ha längre ben än mig, men hoppa längre, det gör du ICKEEEEE! puss ♥
ledsen martina.

Kommentarer
Postat av: JA E FRISK HAHAH !!

MEN FUCK U din sjuka j*vla loppa....-.- ;)<3

2011-09-08 @ 15:40:54
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: Bloggstyle.se - Blogghjälp

Hej var med i veckans blogg och syns för ca 400 besökare/dag!



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html



Besök och följ gärna min populära sida som hjälper dej hur man bygger sin blogg, massor av tips!

2011-09-08 @ 21:05:10
URL: http://bloggstyle.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥