morgonar suger

Jag hatar måndagsmorgonar, seriöst. jag har minst 3 hål i mina nylonstrumpor (=jag ser ut som nån slags wb punkare), jag har glömt min tjocktröja (=jag kommer frysa arslet av mig) , fem minuter innan bussen skulle gå kom jag på att man inte kan gå naken till skolan (=jag var alltså tvungen att slänga på min något snabbt som tusan) (därmed hålen i stumpbrallorna) (OCH DÄRFÖR SER MIN KLÄDER UT SOM KATASTROF OCH KAOS OCH HUJEDAMIG) , jag har inte ens gjort i närheten av klart den matten som skulle vara färdig idag (jag har typ 2 kapitel kvar, eeheheh), jag har just fått veta att det är typ ENOOORMA köer på motorvägen (=jag kommer komma försent) , jag har ingen aning om vart min skåpsnyckel är (=jag kommer behöva köpa en lånenyckel), MEN! jag har inga pengar med mig (= jag kommer varken kunna köpa lånenyckel eller fralla tills i eftermiddag, vilket innebär att jag kommer inte kunna komma in till mitt skåp där alla mina böcker är, OCH jag kommer svälta på ridingen i eftermiddag, som självklart behöver vara HOPPNING just idag). FATTAR NI ATT MITT LIV SUGER ELLER !?

Kommentarer
Postat av: Dont worry, Be happy !

Veetdu ?? I will bring U a kexcholat, toblerone elr whatever I can find in my godisskåp så U slipper svälta later ;)<3 I am the best ! ;D

2011-09-19 @ 09:04:53
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥