revbenssjukan?

Hejsvejs!
Klockan är 4 och jag är hemma, det måste vara första gången denna veckan...
Men jag är faktiskt inte helt frisk heller,
jag började må illa redan på bussen (fast då trodde jag att det berodde på att det satt en uteliggre brevid mig, när nästan hela bussen var tom. Men nejnej, klart han måste sitta breve mig ändå!) men jag mår fortfarande illa.
Jag är helt öm över revbenen också, någon blivande läkare som kan ställa en diagnos?
Haha, en gång när jag frågade mormor vad hon trodde det berodde på så sa hon "det är för att du äter för lite! du måste äta mer! vill du ha godis? choklad? glass?!", men hon tror ju att jag är anorektisk och kommer börja gå och spy upp allt jag äter vilken sekund som helst. Herregud. Det skulle jag ju aldrig göra.
Usch, jaja.
Jag ligger i min säng i nattlinne, tjocktröja och strumpor, invirad i täcket och 2 filtar, och jag fryser fortfarande.
Jag säger bara FAAAAAAAAAAAAAAAAN om jag blir sjuk nu! Det har jag verkligen inte tid för. Jag ska ju på bio med Janina imorgon och allt. Och så skulle jag börja träna...
Enda grejen som är bra med att vara sjuk är att man har en anledning till att äta goda saker. (inte för att jag inte äter goda grejer när jag är sjuk, men... ja, ni fattar).
Jag har ätit ett helt Ballerina kladdkaka paket, massor med lösgodis och marabouchoklad. Och ätit oboy med frosties. Hehe. Det är gott, jag lovar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥