Sjukt störigt

HELLOOOO!

Jag har snott min lillebrors dator, höhö.
Jag sitter här och äter yoghurt + flingor + godis. Höhö.
Förra veckan bestämde jag mig för att vara nyttig denna veckan. Kan ju inte påstå att det går så jättebra, när mamma kommer hem med en MEGASTOR godispåse, 3 chipspåsar, typ 15 daim/skotte/kexchoklad och typ 20 snickers. Dessutom äter jag typ 3 st toblerone varje dag, har ju en stjärnvinst som måste ätas upp....

Hahahaha, min mamma är rolig. Hon ba:

"jaa, martina... jag hörde att du tänkte vara nyttig denna veckan. och det kan vi ju inte acceptera. *ställer fram påsen med allt godis & chips* ÄT!"

Samma sak med min mormor, hon tycker att jag är alldeles för smal (vilken mormor tycker inte det liksom?) så hon köper alltid massa megastora chokladbollar och typ tusen wienerbröd, vaniljmunkar och jaa... Typ hela Cederleufs utbud. MEN JAG KLAGAR INTE! Alla får gärna tro att jag svälter mig själv sålänge dom föder mig med onyttigheter! :D

IALLAFALLL!
Det var ju faktiskt meningen att jag skulle skriva en sjukt störig sak.

En SJUUUUKT störande sak är när folk skriver om sig själva i "man" form.
T ex "Idag har man då köpt en tröja."  "Nu ska man äta glass."
SNÄÄÄLLA! Du pratar om dig själv, skriv i JAG-form. Det finns inte något som heter man-form.
Sålänge du inte pratar om hela världen så skriv inte MAN!
Åh, sådant damp jag får.



inga nya bilder, sitter som sagt på fel dator.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: there was a man

Jaså, man får damp nu oxo..... hahahaha sååå roligt man har ;D;D;D;D;D;D å massa smilisar på de, de ska man ha ! ;)<3

2011-09-29 @ 21:55:02
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥