SNÄLLA UPPVÄRMNING, go fuck yourself.

FÖRLÅT !
jag ska sluta säga att allt ska "go fuck themselves" . Ledsen.
MEEEEEEEN, jag orkar inteeeeeeeeeeeeee.
Vi ska komma på en uppvärmning till idrotten imorgon, jag tror jag dör.
Först är den en del med löpning, rörelser och hopp på 5 minuter.
Sen ska vi stretcha i tre minuter (yeah sure, det får man ju ut mycket av..)
och sen är det en TREDJE del som ska följas av 3 km löpning, men jag vettetusan vad man ska göra på den delen!?
ALLTSÅ GAAAH, kan nån typ SNÄLLA komma och göra min läxa?
Ni får gärna läsa på biologin tills imon, tyska tills på onsdag, HKKprov! på onsdag, SO x2 tills på torsdag, eng och franka (?) tills på fredag, och säkert nåt mer jag har glömt nu, tack.
Skolan suger. Jaja. Bara 1,5 år kvar av skiten, snart. Fast sen kommer ju gymnasiet.. och sen ska man ju läsa vidare.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
Skoltrött? typbaraganskaVÄLDIGTmycket.
gotta löv maj hår när det har regnat..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥