TJEENARE

Alltså det är totalt galet, efter att jag la ut videon med One Direction igår så har jag tittat på (nästan) ALLA (okej, inte riktigt..) videos med dom på youtube, jag är försjutton BESATT?!
Hur gick det till liksom?!
Men ah,  jag hittade ju min kära drömkille...
Fast man får ju blanda lite då, om man tar Louis personlighet, Harrys utseende och Nialls skratt, då kan det ta mig sjutton inte bli bättre.
Nu måste jag bara hitta denna kille också...
Eh.
Ja.
Jag återkommer senareee,
Louis Tomlinson Louis Tomlinson attends the Royal Film Performance and World Premiere of 'The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader' at Odeon Leicester Square on November 30, 2010 in London, England.
hans personlighet,
hans skratt
&
HANS UTSEENDE, jag dör, GODE GUD. Ja. Tack för mig. ehehehehe.

Kommentarer
Postat av: JOZ

Kika gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker om den (:

2011-09-05 @ 13:13:30
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥