yes baby, i wanna marry you

vi vet ju sedan innan att jag gillar att gifta mig med massa saker...
men nu är det en herrans massa killar jag har gift mig med!
Ryan Beatty
Louis Tomlinson
Andreas Weise
... och många fler.
Dessutom har vi ju:
julmust
buss 503
bussar i allmänhet
x antal stenar och stigar och träd och kullar ute i skogen...
och typ 1000 saker till.
Om man kollar i mitt arkiv så blir man förvånad över hur många saker jag verkligen har hunnit gifta mig med under mina 13 år.
Ja.
Tjarå.

Kommentarer
Postat av: IKNOWHATUDID

Och kmr du ihåg vem du faktiskt HAR gift dej med ?? Det var hösten 2005(?)...... Börjar på W....... HMMMM, DEJA VU ?? ;P<3

2011-09-09 @ 20:07:40
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥