HELLO SUCKERSS

TJONG I BALLONGEN,
ska snart ta bussen in till stan och möta min familj (haha, jag flörtade mig till sovmorgon).
Sen ska jag dricka min vikt i frappino. Och flörta mig in på raglady och önska mig make-a-wish armband höhö
(har ju sån paketkalender med en present varje dag).
OCH VET NI VÄRLDENS AWESOMIGASTE SAK!?!?!??!?!?!?
JAG SKA FÅ EN IPHONEEEEEEEEEEE.
Jag har ju bindningstid på min mobil nu, i två år, och jag fick den förra julen...
Men eftersom att mina föräldrar är bäst så kommer dom betala av den och köpa en vit iphone till mig istället.
HAHA, kommer ni ihåg förra julen när jag var värsta rebellen mot iPhone och sa att jag ALDRIG skulle ha en? .....................
ÅÅH jag är så glad.
Nu ska jag bara hitta lite fodral.
Eller ragga upp nåt företag som vill sponsra mig. Höhö. Kommer inte hända...
Nu ska bara mitt hår torka, och sen draaaaaar jaaaag.
TJING TJONG!
bananer är goda 1 2 3
bananer är goda 1 2 3 4 ... ojdå
M2SN11F041899-20111101
åh vad fin....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du köper nåt kul så kan du väl visa bilder på de, snälla :D

2011-11-26 @ 16:04:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥