INGEN BRA IDÉ ATT GÖRA MIG FÖRBANNAD

MMMMM (hihoil) om tjolahej:
Vad hände med uppdateringen?

i vanliga fall är jag snäll rakt igenom, men när jag får sådana HÄR kommentarer får jag seriöst damp.

HEJ Saga Ekström, tro inte att du kan gömma dig under namnet "MMMMM" för det finns något som kallas IP-ADRESS, om du kanske har hört talas om detta?
WHAT'S UP med dig och dryga kommentarer?!?!?!

Seriöst. För några dagar sedan klagade du också på min uppdatering. Du var den första någonsin. Och visst, jag tål kritik, och jag förklarade snällt varför jag inte kan uppdatera så bra eftersom att jag går i 8an på Samskolan, ska snart få betyg för första gången och har typ 10000 saker att göra.

För vet du? Det finns ett LIV utanför bloggen. Vet inte om du har något sådant, eftersom du sitter o kommenterar skit på andras bloggar mestadelen av din fritid verkar det som, men det har JAG.

Och eftersom att det bevisligen bara är du som stör dig på att jag inte kan uppdatera som KISSIE så kan du gärna sluta läsa min blogg, tack :)

Vet inte om du märkte det, men du kommenterade att jag hade dålig uppdatering dagen jag hade skrivit 8 inlägg. Jag tror inte att du är så jävla bra själv faktiskt. Tänker inte kolla igenom din blogg för att se hur mycket du uppdaterar, för jag har ett LIV förstår du.

Man kan inte förvänta sig att en 13-åring som satsar på skolan ska kunna uppdatera hur mycket som helst, när som helst. För bloggen är inte mitt JOBB. Jag har den bara för skoj skull. Men det blir inte lika kul när människor som du bara ska klaga.

Hur kommer det sig att under HELA MIN BLOGGS LIV, på nästan 2 år, så har jag fått 1 dum kommentar, innan du började läsa den alltså. Nu bara rullar de in tydligen.

Och jag måste varna dig, för jag får seriöst DAMP när människor bara kan vara negativa när jag är possetiv hela tiden. Så om du stör dig så jävla mycket på att jag bara kan skriva mellan 1-4 inlägg på vardagar så SLUTA läsa då!

Jag försöker verkligen hinna med att blogga, men skolan kommer före. Och jag kan inte bara hoppa över att äta och sova. Jag gör vad jag kan.

Och sedan att kommentera anonymt (jag räknar inte 5 m som ett namn) och en mejladress som hihioil, det bevisar bara hur lågt du har sjunkt. När du inte ens vågar stå för vad du säger, då vet du att du själv har förlorat.

TACK FÖR MIG. Får sånt jävla damp på detta asså.

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej, det var inte jag som skrev det!! Idag var en kompis inne på min dator och kollade på bloggar som jag brukade kolla på, men jag visste inte att hon skulle skriva något sånt här.. Är RIKTIGT lessen för att jag litade på min kompis..

Hoppas du förstår att jag tycker att din blogg är jättebra, och att min kompis antagligen ville reta mig!



// Hoppas du läser detta

Saga

2011-11-21 @ 20:28:28
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥