Missbrukaren Martina

Nu när jag ändå är hög på julmust kan jag ju lika gärna blogga lite till.
Ville bara att ni ska få veta att jag såg Emil Elton 3 (!!!!!!!!!!) gånger idag. I skolan.
Jag blev totalt starstrucked varje gång och började hoppa upp o ner o typ... dö. Fast bara på insidan såklart.
På utsidan var jag heeeeelt normal tills jag inte såg honom längre, då fick jag typ ett psykiskt sammanbrott och hoppa upp o ner på riktigt.
Jag fattar inte ens varför. Han är inte ens bra.
Men åååh, han har fått så långt , lockigt hår som står ut på ena sidan.... alltså ÅÅÅÅÅÅH jag är en sucker får lockigt hår. Döda mig.
Och när vi slutade tyskan, så satt han med sin lärare precis utanför dörren, och jag fick värsta choken när jag såg honom (hallå, han var liksom typ 0,5 meter ifrån mig!?!?!?!!?) så jag gick rakt in i personen framför..... Hahahaha. Jag höll på att dö av skam, och då BLINKADE han åt mig?! Ahahahahahaha. Aj. Det gör ont i hjärtat att tänka på hur klumpig jag är.
Förresten så lyssnar jag fortfarande på Magnus Ugglas nya låt. Mina kompisar har psykbryt på mig. Dom får skylla sig själva. Jag är inte normal, och kommer antagligen aldrig att bli det heller.
Fast det är inte dom heller, så vi är kvitt!
såhär farlig ser jag ut, om ni hade glömt det.
jag skulle inte vilja vara ensam med mig en mörk kväll, så att säga. höhö.
eller vänta lite...... hehe. juste.

Kommentarer
Postat av: alfhild

ASSÅ MARTINA, GE DIG ! EMIL ELTON ÄR EN FUL KILLE SOM SJUNGER DÅLIGT OCH ÄR LÄSKIGT LIK LILLERIK I BERT. skaffa en cruch på Pierre istället ...-.- hahahahaha x) <3

2011-11-18 @ 10:50:34
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: amanda

GÅR DU I SAMMA SKOLA SOM HONOM? ohhhhh i envy you. snyggaste killen jag sett typ och jooo han är visst bra :)

2011-12-03 @ 02:09:07

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥