tjolahej

Sitter och gör det jädra repotaget, det kan gärna gå och döööööööööö, det är helt okej för mig....

Åh så himla skittråkigt! Eller okej, det är ju liksom det jag vill göra resten av mitt liv.... Hehehe. Ojdå. Jaja.

Nu vill jag hellre äta chips och godis och se på film faktiskt. MEN SÅNT ÄR LIVET!
Förresten har jag vart på en 2-timmars lång gudstjänst idag. Och när vi fick gå var den inte ens SLUT! De var typ på hälften haha. Never more Furulundskyrkan säger jag bara. Eller okej. Kanske. Det var rätt kul första halvtimman iallafall.

NU MÅSTE JAG FORTSÄTTA, om bara Hedvig skulle kunna svaaaara på msn?!?!?!?!?!? Tack. Damp. Hejdå.


Detta är den enda bilden som finns på mig på denna dator.
Hmm....
Caaaaaaaarl?

Kommentarer
Postat av: MMMMM

Vad hände med uppdateringen?

2011-11-21 @ 17:04:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥