hata rubrik >.<

hej alla söta läsare :)
jag är jättetrött.
igår gick jag ooch la mej kanske 1 eller nåt [lovets fel] men jag kunde inte somna förens klockan 5 ungefär.
vet ni varför ?
varje gång jag la mej ner så nästan kvävdes jag för att jag hosta så mycket.
även fast jag la mej med 3 kuddar på varandra.
det slutade med att jag somnade sittande , haha xd.
sen så drömde jag massa läskiga drömmar , så jag vaknade av det typ en gång i timman.
sen tvingades jag upp kl 10.
så ni fattar att jag är trött nu ? :o.
och så ska vi ha släkt lunch oxå.
nä fy.
vet ni ?
det enda som hjälper mot ont i halsen är GLASS ! :)
det är verkligen min räddning.
men tyvärr får jag inte mer glass nu :(
har redan ätit upp ett paket , haha.
nu måste jag gå och göra nåt annat , haha.
hejdå ! :)
just enjoy it / martina.


i just need somebody to love.
i don't need to much ,
just somebody to love.
somebody to love.
i don't need nothing else,
i prommise girl i swear .
i just need somebody to love.


Kommentarer
Postat av: michaela

allt bra? :)

2010-04-12 @ 14:30:54
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Thalsebø

Hei! fin blogg,fant det på bloggtrafik.nu.

Skal begynne å lese bloggen fast!

2010-04-12 @ 15:02:18
URL: http://thalsebo.blogg.no/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥