hejhopp :)

idag är det valborgsmässoafton.
så aaaa , vad säger man?
glad valborgsmässoafton.
trevlig valborgsmässoafton.
happy halloween ?
nä jag skoja bara.
idag var det ju meningen att man ska gå och titta på valborgsmässoafton eld.
men det skippade min familj idag, haha.
vi hade ingen lust överhuvudtaget att gå iår.
det regnar ju?
j'vla p'ss väder .
upsi , inte bra att nästan svära i bloggen martina.
ash,
idag har jag iallafall ätit en jättegod middag.
fondue :)
först , till själva middagen så hade vi såklart kött fondue,
massa gott med guacamole(har ingen aning om hur det stavas) till :):)
sen till efterrätt åt vi,
CHOKLADFOUNDUE ! :D
massa massa gott .
vi doppade jordgubbar & björnbär & banan & vindruvor i smält toblerone med grädde.
hur gott låter inte det ? :o
att doppa banan & vindruvor var godast ;d.
men sen var ju jordgubbarna och björnbären frusna,
just nu ser man ingen skymt av sommaren :'/.
det får komma , annars jävlar.
ups.
hehe.
aja ,
nu har jag inte så mycket att säga mer..
jojuste !!!
jag fick ett par skinn leggings idag av mammas snälla jobbarkompis :D:D
tack så jättemycket , dom var jättefina :)
pussssssssss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥