helt jävla underbar låt .

haha , ni måste bara älska denna låten asså :o.
jag
lagar din mat
pannkakor med sylt på
lägger jag sexit fram på ditt fat

idag är din dag
du är min prinsessa
älskling
jag hoppas att du blir glad

:')


HAHA ,
den heter "lagar din mat" och finns inte på spotify , men ni kan säkert hitta den på youtube ;).
så jävla skön är den helt enkelt.
ni måste lyssna på den,
jag lovar .
ni kommer bli kära :).
haha
nä kanske inte ;).
men iallafall måste ni gilla den :o.
annars vet jag inte vad ..
aaja ,
idag har jag varit i skolan , sseeeeeegt.
vi hade matteprov först, stress stress till maten snabbt som fan efter det.
äta snabbt snabbt & sen dra iväg på valborgsvandringen, lilla rundan :).
det är ju vi som ska hålla i den i år.
ska bli kul -.-
sen stress stress tillbaka för vi bestämmde att vi skulle på nån jävla "teater".
aaaaaaaaa
LYCKAT !?
nä verkligen inte.
dom tänkte klämma in 8 klasser i den lilla musiksalen.
och själva "teatern" bestod av några knäppa saker från
malmö som trodde att vi var små bebisar.
ärligt , dom pratade med oss som om vi inte fattade nånting.
så jag och många många mer stack ut och solade istället & lyssnade på
underbara låten ni just fick veta vilken ;).
fifan , det var inte kul.
sen drog iallafall malin med mej  heem & vi la oss på studsmattan och pluggade
stenhårt inför engelskaprovet vi har imon.
gaaaaaaaaah.
cepe.
måste plugga massa massaaaaa ,
MEN JAG HAR ETT VÄÄLDIGT STORT PROBLEEEEEM.
jag har inte glosorna ;s
101 glosor
fifan.
dom har bara gått bort,
gått och dött helt enkelt.
nä vettefan va dom tog vägen,
glosboken.se käkade upp dom eller nåt.
så jag måste ha dom :o
så kan nån snäll person skicka dom till mej ?
pleaaaaaase.
aaah,
slut med massa skolgnäll.
eller nä faktiskt inte.
måste dra och plugga meer nu.
så ni får klara er med detta inlägget.
antagligen blir det det sista inlägget på hela kvällen.
eller , asså när man säger så så brukar man alltid skriva ett till ändå.
men om man skriver att man ska skriva ett till, så gör man det inte.
hhaahahha
cepe.
ajaaa ,
måste plugga plugga pluggaaaaa :(.
wish me good luck :)
byebye for now.
pussssssss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥