jag & malin ska leekaaa ;d .

hihihihi :$
aaaa , jag har ringt maliin & hon skulle precis äta -.- , så hon ringer mej sen :)
och så ska vi leekaa :d :d
hahaha .
ingen aning om vad vi ska hitta på , vi kommer säkert på nåt.
haha , det är vi duktiga på.
aja, iallafall ;
idag har jag tävlat !
för första gången i år , haha.
jag har ju varit anmäld till typ 3-4 tävlingar , men inte kunnat springa
pga den *piiiiip* förkyldningen :/
så det gick seeeegt idag.
1. tydligen så var jag fortfarande lite sjuk så det satte stopp i halsen och jag kunde nästan inte andas -.-
2. första tävligen på året går ju alltid lite sådär..
3. jag är huuuur klumpig som helts , så jag snubblar ju på allt hela tiden osv osv.
4. jag träffa en jättegullig liten kille som jag prata med runt hela banan :') hihi!
5. det ser bättre ut med 5 punkter än med 4 , har med andra ord inget vettigt att skriva på denna punkten..
jaaa , tyck synd om mej.
jag sprang 3,3 km på 50 minuter *buuuuu*.
jag tror det är det sämsta i min historia , haha.
fast jag kom iallafall inte sist , det känns bra.
jag kom 15 av 20 godkända,
men sen var det 5 ikke godkända / ej start .
haha,
ändå sämst är jag.
som ni kanske märker så har jag nästan ingenting att göra, så jag bara tjatar och tjatar.
om ni vill veta (och även om ni inte vill veta) så ser mitt hår ut som ett monster.
jag har duschat och låtit det självtorka ,
det betyder: inte bra .
nej nu är jag trist.
så jag drar.
hähä.
elakt.
pusssssss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥