ORUST | SOMMAR | SOL , JAAAA DET BLIR INTE BÄTTRE ÄN SÅHÄR :o

ni aaaaaaaaanar inte hur "bra" min dag har varit ! :):):):):).
vaknade ifs kl 7 , det är ju inte så roligt med tanke på att det är lördag...
aja,
åt & tog på mej , sen åkte vi till ooruusstt (h).
åh shit , det var hur varmt som helst ! :o.
vi fixade fram alla bord och saker, la i bommarna vid bryggan mm ..
det var ju inte så kul, men mer nödvändigt om man säger så :)
anna var inte uppe :(.
fast jag blev glaaaader ändå, för jag hitta mitt mobilsmycke som jag fick av henne
i sommras , och hon har en i samma serie , det är en tjej av garn som ser nästan
preics ut som anna i egen hög person :o :)
ni kan få bild på den sen , om datan inte har daamp (som vanligt) så dt inte går att
ladda upp bilder från mobilen .
aja ,
vet ni vad ?
jag somnade i solen :')
hahahahahhaa.
asså shit , jag blev brun :o.
och inte LITE!
jag brännde mej tillochmed på kinderna , haha dom är helt röda.
nej , tyck synd om mej faktiskt.
nu ska jag ladda över lite bilder :).
sen återkommer jag , haha .
pussssss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥