deegdaag

Pappa och Carl är fortfarande på fotbollsläger på Hälsö, men dom kommer hem nångång nu i eftermiddag.
Så det betyder att jag + mamma = rock'n'roll ! (H),
nej men, vi har tagit det luuugnt.
Gosat med böllis , duschat i ISVATTEN, ätit omelett, försökt starta med att göra fotoalbum, men det sket sig för vi orkade inte ;).
OCH så har jag haft så ont i magen så jag trodde att jag skulle avlida, långsamt men plågsamt. Haha, jo men så farligt var det nästan.
Nu har jag tråkigt , så därför ska jag starta en liten frågestund & tvinga alla att ställa massa frågor :D.
Utpressning är min specialité ;).
Nejdå.
PUSS på alla som ställer frågor,
BAJS på alla andra :D
aj lav ju ♥

Kommentarer
Postat av: mk

fin blogg du har, :D

2010-08-29 @ 18:22:46
URL: http://mkerhun.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥