ERAT FEL!

Det är inte mitt fel att jag har så slöa läsare som inte ställer några frågor !
Men jag orkar inte vänta längre, så jag kör svaren nu (H).

Gillar du någon?
Vilket är ditt bästa minne?
Hur många killar har du vart kär i?
Trivs du på din nya skola?
Vilken är din favorit låt?
Varför är jag bäst? :D:D
Vem är din favorit-artist?
Varför började du blogga?
Vad tycker du om min blogg? :D
Följer du någon känd blogg?
vart kan man köpa den där gråa tjocktröjan?
Har du husdjur ? :D
Favoritfärg?
Vad heter din bästa vän ?
Vilka bloggar läser du ?
Vaför börja du blogga ?
F- låt?
F- artist?
F- skådespelare/spelerska?
F- sport?
F- blogg förutom din egen?
Vilket är ditt bästa sommarminne? :D
Gillar du någon? Hihi, kanske... ;) :$
Vilket är ditt bästa minne? Hmm.. jag vet inte, alla minnen med mina underbara vänner!
Hur många killar har du vart kär i? Ojojoj.. 4 gånger tror jag.
Trivs du på din nya skola? JAAAAAAA :D
Vilken är din favorit låt? Det är olika, men just nu är det nog Bumpy ride. HAHA, hedda tänker snuskiga tankar..
Varför är jag bäst? :D:D Bara för att du är världens bästa olivia!
Vem är din favorit-artist? Ingen aning, Duffy är bra :)
Varför började du blogga? För att jag ville ha någonstans att skriva av mig! Alla mina knäppa tankar och så.. Fast i början, på min första blogg (SOM INGEN VET) så var det för att skriva ner alla mina dikter.
Vad tycker du om min blogg? :D Jättesuperfin!
Följer du någon känd blogg? Kissie (bara för att hon är dum i huvet) Foki (för att hon är så söt & hennes stil är så gullig) Egoina (för att hon har VÄRLDENS BÄSTA HUMOR) och.. ja det var dom ;).
vart kan man köpa den där gråa tjocktröjan? På ginatricot för 249 :-
Har du husdjur ? :D Japp , 2 kaniner & dom är sötast i världen !
Favoritfärg? Pink in my ♥
Vad heter din bästa vän ? Jag har många! Sofie (syster), Anna, Josse, Affe, Hedda och massa massa mer..
Vilka bloggar läser du ? Kissies, Fokis, Egoinas, Ellas, Olivias, Amandas, Affes, Vickys... typ dom ;).
Vaför börja du blogga ? Jag har en känsla av att jag redan svarat på den frågan ? ;).
F- låt? Bumpy ride (hedda= snuskiga tankar)
F- artist? Duffy
F- skådespelare/spelerska? Ingen aning, robert pattinson? han är bra :), MEN jag är inget direkt fan..
F- sport? Ridning! Och orientering...
F- blogg förutom din egen? Fokis & egoinas.
Vilket är ditt bästa sommarminne? :D Hm.. alla underbara timmar med min lilla bollis ! ♥ Men jag mår alltid lika dåligt när jag tänker på varför jag fick henne... :'(. Fast jag skulle inte kunna leva utan henne! ♥
Det var lite svar iallafall :).
Idag har jag haft det bäst med Hedda :D:D.
Jag orkar inte skriva om det nu, det tar jag nån annan gång.
OOOJ SHIT, jag skulle plugga! :o
.Jag skulle gjort det för en timme sen, men jag tog bara fram böckerna och sen satte jag mig vid datan igen -.-.
Jag är dum.
Dumma martina.
Nu ska jag plugga.
HejdÅ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥