Förlåt, men jag har inget liv.

nu ska jag göra massa test för att fördriva tiden.
NI BEHÖVER INTE LÄSA, det kommer troligen ta död på er.
- Har du pussat nummer 2 ?
Agnes - har jag nog inte ;)
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Ida - bästakompis på dagis & i 0:an, sen flyttade jag. Så nu chattar vi och träffar varandra ca 2 ggr om året.
- När ska du träffa nummer  24 ?
Josse - nästa helg då ska hon sova här :D
- Är nummer 18 söt ?
Hedda - jaa ♥
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Elin - vet inte, vi har kännt varandra sen vi var , bokstavligt talat, 1 dag gammal.
- Gillar du nummer 14 ?
Ella - självklart ! :o
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Amanda - nä :(
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Josefin gustavsson - vet inte, kanske träffar henne i stallet nån dag ;).
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Jonathan - tjaa, vi har ju varit ihop..
- Har du gått på bio med nummer 4 ? 
Anna - nä, vi gör alla roliga saker som finns att göra, som inte har med elektricitet att göra.
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
Malins mamma - hahahahaha nej.
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
A
nna S - haha, vet inte.. hästar ?
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Blogg - HAHA, självklart skulle jag kunna ge min blogg en kram, om den nu skulle vara ett substantiv.
- Vad har du och nummer 24 för relation ?
Josse - hon är min bästavän & tvillingsjäl.
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
Louise - vet inte ? Träffa henne!
- Vad är det bästa med nummer 37?
Pappa - han är min pappa ?
Hur många mess får du på en dag?
Vet inte, jag räknar inte :P
Vad står de i ditt 50:e mess?
vart ska du nu då ? :)<33

Va heter alla dina kontakter på D, L & M?
D: Den stora idioten, haha det är min lillebror.
L: Louise, Lukas
M: Malin, Malins mamma, Mamma, Martina, Moa, Mormor

Hur många gånger raderar du inkorgen?
Ganska ofta, när den blir full..

Vem skickade ditt senaste mess?
Pappa 

Vad står de i ditt första mess i inkorgen?
Grill och bad hos Bäcks - haha, från pappa, han mms:ade från fotbollslägret.

Och de var ifrån?
pappa...

Vad skickade du senast, Och till vem?
Hihi, idag ska jag gå på bio med en kompis och sedan ha tjejkväll med mamma ;) dudå? (det blev ändrade planer sedan)  
Till: Hedda

Vilken ringsignal har du?
Vetefan

Sms ringsignal?
Haha, jag vet inte, har alltid mobilen på ljudlös..

Bakgrundsbild?
på skuttan, rip :(

Hur mycket batteri har du kvar?
83 % *stolt*

ar du skickat nått under tiden du bloggat nu?
nää, faktiskt inte :D.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥