KÖPT (Y)

orkar inte ta egna bilder, men idag har jag iallafall köpt:

jag ska ha den i stallet, men den är så jävla snygg så jag måste bara ha den i skolan nu innan jag rider i den , haha ;)
kommer ni ihåg det inlägget då jag blev helt gaalen i denhär tröjan & sa att jag var TVUNGEN att köpa den?  jo, nu har jag gjort det :).
det va bara det jag köpte , för det va jättemycket folk så jag orkade inte leta efter mer, men jag kollade på några saker som jag kanske ska köpa nån annan gång:

skitsnygg cardigan, ville ha den men mamma pajjade :( , haha. nej men jag ska få köpa den nån annan gång. har jag bestämt.
jag ville ha den, men den fanns bara i XL x) .
skitsnygg färg, men jättekonstiga ! :o
kolla längden liksom..
jaja, sen köpte jag också 2 paket tofsar på H&M, för ALLA mina tofsar är uttänjda. Haha, (Y).
och så köpte jag... nåt mer , vänta...
JUSTE , ett paket med 6 olika "proffs" blyertspennor för 54 :- på IN - EX. HELT förälskad i den affären ! :o , massa scrapbooksaker & sånt.  Martina ♥♥♥♥♥ småsaker.
Jag köpte inget, fick inte det, för jag har redan MASSA scrapbooksaker här hemma för flera 1000 kronor, seriöst. Haha, och jag har typ skrivit ... 3 sidor i min scrapbook.. Det enda jag har sakerna till är för att piffa upp mobilen.
Ikväll ska jag och mamma ha tjejkväll för en gång skull, carl&pappa är på hälsö på fotbollsläger, så nu har jag & mamma hyrt en tjejfilm, köpt massa massa godis, ätit thai-mat & resten av kvällen ska vi ta det CHILL.
Så ni hör troligen inte så mycket mer av mig .
Ni får iallafall ha det super , så bloggar jag .. nångång ? .
HEJDÅÅ.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥