staaaan + hiss eller diss på restaurang!

hejsan hoppsan!
förlåt för att jag inte har bloggat under dagen, men jag har varit rätt upptagen förstår ni små söta människor :)
idag har jag då som sagt varit i stan!
inköpen idag blev:
2 bh (lindex)
2 trosor (lindex)
1 läppsyl med typ lite som läppglans eller vad man ska säga (lindex)
1 ring (jc)
1 armband (jc)
sen åt vi på en restaurang som hette som hette.. *springer mamma o frågar, dåligt minne you know*..
den hette SIR TAKI och var en grekisk restaurang :)
det var JÄTTE god mat där och det gick jätte fort för maten att komma :o
denna restaurangen förtjänar verkligen att hissas, hissar upp i de blåååå. nä, skoja bara.
men det förtjänar som verkligen! rekomenderar den till ALLA!
nu ska jag sluta att babbla om detta..
håll utkik ni som orkar hålla ögonen öppna för snart kommer det en presentation om mig själv :D <3
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss eller som jag o martina säger.
kruss (L)

jag inne i nån affär ^^



mina skor o mitt busskort (h) det var min coola mamma som la ditt busskortet ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥