varför måste man alltid skriva rubrik?

heej alla mina söta sötnosar :D
okej, varför är man än sötnos om man inte är söt? pucko sofie..
jaja, på kvällen nu var jag med ellen då :D
vi slappade, tittade på tv, hade kul vid datorn (misstolka inte, hahahahaha), spelade o snackade lite :)
skön kväll, jag var faktist riktigt trött !
imorgon blir det till att hjälpa till på ridlägrer igen :)
men jag kommer nog bara hjälpa till på detta, alltså inte det som är torsdag-lördag eftersom det är sista helgen innan skolan börjar så vill jag uttnytja det liksom, MOHAHHA (h)
haha, skoja bara jag ska inte supa, röka eller snusa, ni kan pusta ut :) andas iiiiinnnnn o uuuuuuuuuut, så nu är ni väl avslappnade igen? ^^
ville bara att mina (martinas) käääära bloggläsare skulle veta om det, gör allt (nästan, när det gäller blogg) för er gullungar :')
nu ska jag snart sova (tidigare o tidigare..) så ni får ha det så jäääääääääääätte bra :D
tänkte bara avsluta med ett litet skämt som min kompis felicia kom på:
"en gång såg jag en död fågel och då tänkte jag.. den har nog inget liv.." HAHAHAHA, ni fattar inte hur mycketr jag skrattade åt det när hon sa det XD heeeeeeeerreeeeeeguuuuuuuuuuuud.
jaja, puss på er, sov sött.
dröm sött.
sleep well.
osv.
kruss, kommentera lite också, ni är faktist rätt dåliga på det (förlåt..) :(
GOOOODNAAAAAAAATT, SAAA EEENN KAAATTT! <3


HAHAHAHAHAHA, VAR BARA TVUNGEN ! :D :o <33

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥