all i want for christmas is you...

********* ?
eller kan det vara
********* ?
haha fan va fail, dom har lika många bokstäver xd.

Iallafall, så har nu Jay vunnit idol. Det tyckte jag var bra! han var ju utan tvekan bäst, även om Minnah gjorde vinnar-låten mycket bättre. Även om han har knarkat och så, så tycker jag att han är en värdig vinnare.
Och sen, kvällen i ära, så hade han tvättat håret för första gången på ungefär 1000 år. Mycket bra!

Jahaja, nu får jag väl ta och dra mig till sängs...  även om jag är så speedad så alla i denna familjen har redan blivit trötta på mig. Det är därför jag kommer hit till er, kära bloggläsare, som för övrigt bara är 5 pers, men jag vill inte ha fler ändå, så.. :)
Och än en gång så ber jag om ursäkt för att jag inte har några bilder att lägga upp, men som sagt, det är mammas dator.

PÅ TAL OM DATOR, så fick jag reda på att min dator kommer kosta 3100 kr att laga... Hehe.. Så jag kanske ska få en ny :DD
Det blir en dyr jul för tomten i år , mohaha :)

Nu ska jag gå och drömma söta drömmar om mina prinsar, så ni får ha det så trevligt så ses vi imorron, då kanske jag har bestämt mig för vem jag verkligen gillar? Vi får väl se, vi får väl se...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥