IMORGON ÄR DET JULAFTON

YO människor! :D
Det är helt sjuuuukt att det är julafton imorgon!
2010 har gått såååå fort, när vi packade upp dom sista julpyntsakerna nu ikväll och jag satte upp samma gamla tavla som sitter på samma gamla ställe varje år, så tänkte jag "var det inte typ förra veckan jag gjorde dethär senast?"
CRAAAAZYYYYYYY.
En annan sak som är crazy är SÅFI som sov här igår, som nog ingen har missat. Det var apa roligt :) Tror aldrig jag har skrattat så mycket som :
- Bajs
- Vad gör du?
- Korv
HAHAHAHAHAHA, okej ingen kommer fatta...
En annan sak som är crazy är att jag fick tillbaka min rosa lilla kära laptop idag :D
Det är SJUUUUUUUKT så liten den är, men det märkte jag inte förens nu när jag var van vid den megastora. Som egentligen är normalstor. Haha.
En i min klass skrev detta på facebook:
2010 bara slut snart lixom va fan hände, ? blev ninjad o fick ca 2143 isballs på mig, helt sjukt har de varit. så den stora fråga en e ju bah; ska vi knulla ?
hahahahahahaha, herregud va jag skratta, hahahahahha.
Och på tal om galna saker, gissa vad min gulliga lillebror har skrivit till mig på in såndär typ whiteboard tavla, den är svår att förklara, men iallafall... Det står såhär:
Martina äger bara sin egna skit och en häst som komer att bajanersig när m.stark komer. MR.Stark = Carl. Ps hästen är en neger.
PRECIS så är det, hans egna ord, alltså är det meningen att det är felstavat ;).
Haha, visst har jag typ världens gulligaste lillebror? NÅÅÅÅT.
Nu ska jag gå ut till familjen o kolla på sagan om ringen :)
HEJDÅ, GOD JUL ! Kommer då antagligen inte vara inne och blogga imorron ♥

Kommentarer
Postat av: Samagathe

Keep up the good work.

2011-03-25 @ 16:52:54
URL: http://samagathe.bloglyric.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥