lånedator från stenåldern

Oui, så är fallet.
Eftersom att Onoff är så jädrans sega på att laga min lilla kära rosa laptop, så har jag nu fått en lånedata. Saken är bara den att hela jävla datorn är på slovakiska, och den är så stor, klumpig och omodern, så jag tror på riktigt (nästan) att den kommer från stenåldern.
PLUS att tangentbordet är böjt som en banan, med andra ord, det är typ helt omöjligt att skriva på den.
Och ljudet är på högsta volym, och det är typ omöjligt att sänka.
OCH DEN HAR INTE SPOTIFY :( & jag får inte ladda ner det, så jag ska altså leva utan musik, vilket är näst intill omöjligt. Trevligt trevligt.

Men, det är iallafall en dator, så jag ska inte klaga :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥