gina tricot - snygga saker - MARTINA TIPSAR

denna är lite häftig tycker jag :)
det enda är - att man ser nästan av bilden att den är rätt genomskinlig.
nej så söt!
tips till alla som heter stina - spring och köp den NU!
'gulligull.
jag skulle inte ha något emot att sova i denna, om inte annat.
uppdatering: enligt källa (SOFIE) så är den genomskinlig.
haha, neej så söt men endå kaxig tröja!
passar ju mig (H) HAHAH nej.
roooooosa,
ja denna ska till min garderob.
till minne av sofie sötnos, som tragiskt avled i sin säng i morse...
nej jag skoja ;)
'
denna  var väl lite söt ?
finns såKLART i rosa, som ni ska få se....nu
piiiiiiiiiink piiiiiiiiiiink piiiiiiiiiiink
söt eller vad?

jag älskar såna här blusar :)
söt klänning :)
döda mig inte nu, men byxdressar är faktiskt inte då dåliga..
bara för att jag VILL HA DEN
HAHA - tipsa om strumpor...
men dom var faktiskt coola (H)
söööööööött
nu får ni ursäkta, men jag hittar inget mer kul att ha.
men TA ER I BAKEN om ni inte kommenterar asså :o
VARENDA PLAGG!
haha, nejmen kommentera iallafall >.<
kruss ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

GAAAAAAAAAAAAAAAH!

MER AV DET HÄR, SNÄÄÄÄÄLLA :D:D:D:D:D:D <3

2010-07-06 @ 23:50:33

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥