blame it on the pastasallad.

det blev dåligt med bloggning igår, men som sagt, blame it on the pastasallad.
idag ska vi till kviberg med hela högstadiet på skolan typ- haha.
vi ska spela rullstolsbasket och blind fotboll! HAHA , hoppas det går bra ;).
eftersom vi ska vara där hela dagen så va vi ju tvungna att ha med oss lunch.
och nu vill alla veta - vad har JAG med mig?
Jo DET mina vänner, har ni nog redan listat ut... PASTASALLAD!
men denna är speciell.. jag har nämligen med dressing... wait for it... från mcdonalds! :D
haha, jag snodde den därifrån... nä, jag fick den faktiskt.
Hoppas det blir gott..
Nu går bussen om precis en timma och 20 minuter, så CIAO!
vi ses när jag kommer hem igen, med eller utan rullstol, det återstår att se...
random bild - bara för att göra inlägget lite roligare :)
puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥