detta fältet måste fyllas i - tyvärr

HELGEN HAR VARIT BÄST !
lördag - sprang tävlig och kom hyffsat, är så jääädrans glad att mitt knä håller så alla resultat är bra - även fast dom är dåliga.
sen drog jag till josefin :)
vi cyklade runt i hela mölnlycke tills klockan va 10 typ, haha.
fast innan det så åt vi typ världens godaste mat?
ÅÅÅÅH det var helt underbart gott!
Grillad lax med färskpotatis!
muuuums.
(kan nån förklara för mig vaför typ alla skriver "mumma"? Jag fattar inte - är det nåt nytt ord? Det är ju inte ens snyggt/bra/fin.. ah ni fattar)
sen sov vi, eller jaa.. innan det hann vi äta godis, kolla på film och flumma till tusen.
jag fick även ett jättejättefint halsband som jag visar snart!
världens finaste halsband från världens bästa josefin med andra ord :)
vi somnade väl nån gång vid 1..
söndag - vaknade klockan 9 ca. orkade inte gå upp. flummade. skrek. skrattade. gick upp även fast vi inte orkade (typ två timmar senare). år frukost. åkte till nordstan. mötte min mamma. shoppade avslutningsklänning till jossan. shoppade JÄTTEFINA avslutningsskor till mig. dom åt, jag & mamma fikade. jag mådde dåligt, är förkyld & har feber :(, åkte hem med mamma. la mig på verandan. solade. somnade. vaknade. åt JÄTTEGOD middag - grillspett med paprika och fläskfilé med färskpotatis och chilisås. satte mig framför datan för att dela med mig för er om min dag.
oj va roligt ;)
nu får alla med fingrar ta och K O M M E N T E R A !
tack för mig, nu ska jag se nån film med lillebror om vi hittar nån -.- ♥
TIPS? :)
hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥