fixar & trixar

nu håller jag på & fixar med designen ,
inte på nåt sätt för att den förra inte var snygg,
den jag har nu är bara tillfällig & jätteful jag vet men jag gjorde den på två sekunder,
men nu när det ÄNTLIGEN funkar,
(jag har gjort på precis samma sätt alla andra gånger, men nähepp, då funkade det minsan inte)
så vill jag fixa & trixa själv ,
hihihihihihihi .
men det är faktiskt kul :)
min blogg kommer se helt cp ut ikväll,
men det är då somsagt för att jag håller på och fixar,
ska även byta till en annan stilmall så det kommer vara helt knäppt ett tag :)
ang. förra inlägget.
ella tyckte iallafall att det var riktigt roligt att läsa (hähä),
men jag vet inte alls vad som tog åt mej!
helt plötsligt fick jag ett ryck och blev skitförbannad på kissie,
så, hehe, ni såg ju själva resultatet..
hm, inte så normalt, men aa, jag är ju inte så normal heller ;).
pussshhej
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥