på 1 kväll hände mycket kan jag lova .

jadu,
på 1 kväll så lyckades jag med:
1. att få alla som var online på msn att tycka att jag är knäpp [det är jag ju oxå...]
2. skratta ihjäl mig
3. fått både ella och sofie att dö, sedan räddat dom igen med hjärt lung räddning :)
4. förvandlat min väldigt seriösa blogg *host host* till en galen humorblogg :D:D
5. skrivit så många galna (sjuka) kommentarer så jag kan inte räkna dom.. xd.
yes , effektivitet kallas det (y)
ska nog fortsätta med en humorblogg, eftersom det var så sjukt mycket roligare att skriva
än en sån seriös "idag så gjorde jag blabla och blabla och det var tråkigt. hejdå".
ni får gärna hata den,
för huvudsaken är att busbella & sofiesyster gillar den,
och vi hade så sjukt kul så jag vet inte vad.
men daaaaah, martina mongobongo, nu blev det ju en seriös blogg igen?
pratar bara massa blajja  som ingen ändå fattar & är inte kul det minsta.
GRATTIS.
nu ska jag iallafall leta reda på en bättre & finare design eftersom min övertalningsmetod med ella inte gick sådär jättejätte bra.
"maybe baby" - ella vad är det för svar ? ^o)
just kidding, ellaaa snääälllaaaaaa ? :( ♥
ni får ha det skit dåligt ,
så ses vi snart igen :)
iiiinte puss.
just wanna get u bored / martina.

Kommentarer
Postat av: ella

HAHAHAHAHAAA; min dator har damp?

du vet jag skulle göra en sån där konstig gubbe (okej du kanske inte fattar; men ändå(a)) så blev den så här : ? :o

Vad haaaaaaaar hänt? :o

damp dator;damp dator :(

Justee (y); jag skulle ju svara på ditt inlägg:

Visssst; jag kan göra en bloggdesign och header till daj; men inte denna veckan: För vi har prov på onsdag :o:o:o:o:oo; kom jag på idag; :s:s:s:s (Har du pluggat mke?)

Och sen är jag borta torsdag _ söndag: :)

Så kan inte göra någon den här veckaaaaaaan; okaaaj? (:

2010-05-10 @ 22:38:37
URL: http://ellaasz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥