shobre (h)

inte så jätteseriöst, men ingen bryr sej ändå om rubrik säger vi.

HEJ ALLA MINA (väldigt många) FANS ! 
nooooot.
vetni?
jag har ändrat mej.
musikvecka än ändå shetabra (y)
vi har lektioner...
hm..
matte, räkna med att det kommer ta en stund..
40+60+60+60= 3 timmar & 40 minuter varje dag, det är ändå väldigt lite..?
o sen har jag värsta grymma gruppen också..
ella bus, stina fina, moa toa (y)
yeeeeeeeees
så är det serni.

nu slutar vi vara så tråkiga & går över till den mer humoristiska sidan av denna "horisontella linje".
fast jag har ingen humor i mej just nu så det kommer bli tråkigt här med  , inte bra . Inte bra alls faktiskt.
Just nu sitter jag och sjunger
if i uuuuuuuuused to love you babyyyyyyy , there is nooooooooothing like i love you noooooooooooooow.
men sen mitt upp i alltihopa så kom
"som förälder lagar du ibland middag till en "bläääääää va äckligt!" gå in på blablabla så kan du diskutera detta med andra föräldrar" blablabla
och sen kom
so love me like u uuuuuuuuuuused to, when our love was braaaaaaaand new..
visst är det intressant?

nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva.
jojuste ,
jag ska träna ikväll.
DET KOMMER GÅ ÅT PIPSVÄNGEN!
jag lovar, mitt knä är seriöst redan dött,
och jag  går på verktabletter 3 gånger om dagen, 
så jag kan inte göra så mycket mer (förutom att operera, men det vill jag absolut inte så det är bara att glömma)
och jag måste verkligen träna!
min kondition ligger på - och jag ska tävla (säg inget, jag tävlar även fast jag inte kan gå normalt på 4 dagar efter det)
yes, så normal är jag.
nu vet jag inte vad jag ska göra,
det brukar alltid vara så stressigt på tisdagar,
men helt plötsligt så har jag en timma över! :o
jävla musikvecka...
nä jag skoja, såklart är det bra med en extra timmas fritid..
men saken är den att jag har inget att göra.
iih cp.

så ni får logga in på msn , eller underhålla mej genom att kommentera,
tack så mycket.
hejdååååååååååååå
puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥