Jag är missbildad.

Det är sant.
Jag är det.
Det är iallafall vad man tror när man ser mig, hahahha.
Jag har ju vart en vecka i Egypten om nu någon har missat det, så då solade jag ju ganska mycket om man säger så. Och jag gillar faktiskt inte att sola särskilt mycket, jag badar hellre i poolen. Och när jag solar, så blir jag alltid tomatröd i ansiktet för jag blir HUR LÄTT SOM HELST solbränd i ansiktet men inte alls på kroppen.
Så när jag då solade så låg jag med ansiktet i skuggan och resten av kroppen i solen. PLUS att jag hade typ 3 lager med solkräm. Så jag är nästan vit i ansiktet men jättebrun på kroppen, haha :(
DESSUTOM så har jag fått 10 små röda prickar på ena armen! Det är skitläskigt, som försvinner inte !
Dom har varit där i 2 dagar nu.
Så nu är det bevisat.
Jag är missbildad.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥