vad ni inte vet - 2

Ni tror väl att jag har gått på kryckor 16 ggr , pga mitt knä?
Där har ni fel!
Jag har gått på kryckor ca 12 ggr pga knäet,
men de resterande 4 gångerna har det faktiskt berott på min fot.
När jag var liten stukade jag min fot riktigt rejält en gång.
Det gick av många muskeltrådar (eller vad tusan det nu heter) där, kan jag säga.
Då fick jag gå på kryckor i nån / några månader.
MEN, det läkte alldrig totalt.
Så jag hade mycket lättare att stuka den igen, och igen, och igen.
Vilket var just det som  hände.
Sanningen är att den har faktiskt inte läkt HELT totalt idag,
utan den är en anledning till varför det knäcker till i mitt knä så ofta.
När jag springer på ojämn mark så har min högra fot mycket lättare att vricka / stuka / trampa snett.
Och varje gång det händer knäcker det till i knät.
Så skadorna hänger ihop.
Det kunde ni aldrig gissa va?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥