3,5 timmar kvaaaaaar

Seriöst!? Orkar inte vänta längre nuuu.
Vill bara öppna den största luckan i presentkalendern, följa snöret till resväskan med godis & paket OCH OFFICIELLT BLI EN ÄGARE AV EN VIT IPHONE 4s.
Och sen få hit mormor & farmor, äta massa julmat + mina tomtemuffins + rockey-pockey-road-vadfandenuheter + knäck o lussekatter o hela tjotaballongen, klä ut mig till tomtenisse och dela ut alla paket, ge mitt fina lilla paket till mamma & pappa......
NU ORKAR JAG ÄNNU MINDRE VÄNTA LÄNGRE!
Har tömt min mobil på alla bilder och allt, måste radera alla kontakter också.... Den ska totalt nollställas.
Ni får gärna skicka ett sms med ert namn + efternamn till....... ah jag vet inte nummret ännu, men... ja0, ni får reda på det imorgon helt enkelt. Eller kanske inte. Tänker inte sitta vid datorn på julafton.
AMAGAD , 13:de julen i mitt liv. Det är fan sorgligt, det bli mindre spännande för varje år....
Men i år är mina julklappar så jädra awesome så jag är jedrigt taggad ändå! Haha.
Ska ju få min Tommy Hilfiger kofta, väska & Escada Tai Sunset parfym från london + min iPhone, amagaad. Sen vet jag inga fler julklappar..... Eller jag har iallafall glömt dom..... Men herregud så spännande det blev nu!
Nu ska jag bara fixa det sista, sen gå och lägga mig & när jag vaknar igen så är det FRIKKING JULAFTON!!!!!!!
Ja. Jag är 13 och såhär uppspelt är jag. Hej o hå.
KAN INTE VÄNTA PÅ ATT SE SLUTET PÅ JULKALENDERN HELLER, AAAAAH!
Okej, nu får jag skärpa mig...
På tal om skärp, jag behöver verkligen ett skärp. Hoppas tomten vet om det.
IT'S FREAKING JULAFTON BITCHES LOVERZZZ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥