brunetter & strumpor

ALFHILD HAR GÅTT FRÅN BLONDIN TILL BRUNNET, jag ska döda den jäveln!!!!!!!! (skoja bara, det var jättefint, men herregud min värld går under! alla mina kompisar blir ju brunnetter förfan, snart blir jag den enda blondinen kvar) .
Och jag har vart på Ullared idag, blogg.se appen fungerar lika mycket som skit.  Iallafall. Jag har köpt massa roliga saker fast det flesta ska jag få om precis 30 dagar haha.
Har bara massa strumpor att visa er och jag orkar inte ladda över bilderna nu, klockan är liksom kvart över 1......
Imorgon ska jag se breaking dawn, amagaad. Nej, inte riktigt så spänd är jag. Men ändå.
Herregud jag vill sova. GODNATT!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥