ibland är jag galet osmart,

fan vad irriterad jag blir på mig själv..
HUR FAN TÄNKER JAG som går till skolan med hjärnskakning!?
Bara att gå från bussen till själva skolbyggnaden (typ 50 meter) höll jag på att dö av. Jag fick stanna typ 3 gånger, gick in i 2 väggar, snubblade på mig själv några tusen gånger....
Resten av dagen gick lika bra, så att säga. Hela världen snurrade, kunde inte äta något, hade sveeeenont i huvudet och i knäna. Trodde jag skulle dö där ett tag, ringde tillomed min pappa och bad honom hämta mig haha...
Men sen ångrade jag mig & gjorde matteprovet som gick åt HELVETE.
SÅ trevlig har min dag varit! :)
Nu ska jag äta. Eller ja, "äta". Inte för att jag kommer kunna äta så mycket.
Oh  maaaaaan, jag är inte smart.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥