Julklappar,

image description
Min kära ajfån !
Mina kära ajfånskal .
Min kära dator !
Samsung 305V5A-S01 if that makes any sense haha, jag är så lyycklig.
Min skitsnygga Hilfiger kofta, den ser helt efterbliven ut på bilden men jag LOVAR er att den är uuunderbar!
Min NY-tröja, haha, jag & malin ska schteka runt med våra likadana ajfåns & likadana tröjor...
Min väska från london! Sketsnygg ja0.
Ett lexikon för varje språk jag läser haha, engelska fick inte vara med på bilden :)
Riktiga pengar som satt fast i chokladpengar, haha, min mormor är ett geni.... The best of both worlds, om man ska vara wannabe hannah montana!
image description
Presentkort på Bokia  .
sketmycket godis från hela min släkt haha! Dom försöker fan få mig att bli tjockis.
  • champagneflaska med twix, snickers osv.
  • 3pack med toffifee
  • 3(!!!) alladinaskar + 1 paradis ask
  • en paket aftereight
  • marmeladkulor (pensionärsgodis men det är gooooott för fan)
  • bridgeblandning (en förklaring till att jag får massa pensionärsgodis kanske är att jag fick det av pensionärer?..)
  • en fett stor påse lösgodis
Och det är bara till mig.
Har jag någonsin sagt att min mormor vill göra mig fet?
Har jag någonsin sagt att jag älskar min släkt?
Isåfall säger jag det nu.
Sen fick jag lite andra småsaker, typ läppglans osv, + det från Sara & Hedvig då .
JAG ÄR NÖJD! Danke very schön.

Kommentarer
Postat av: CHOKLADHÅÅR

Åsså kommer jag där mitt i erat schteek, slänger med håret och så vipps! så var ni inte lika coola längre... :D

2011-12-28 @ 20:45:49
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥