Mitt sminkbord, ja0

Dum som jag är, så har jag ingen Före-bild. Ni får helt enkelt föreställa er hur hemskt det såg ut.
Heeeeeeeeeemskt hemskt så det ut. RIKTIGT hemskt.
I söndags städade jag det, hälften slängdes, hälften fick vara kvar.
TAKE A LOOK,
En del av allt som låg där... Liksom, linsbehållare? Hallå? Typ antika pappersklämmor? ...
Det som fick stanna kvar:
Läppglans..... Vart kommer alla ifrån?! Har användt typ 4 st av dom? ....
Mascaror.....
Concealers......
Eyepencils / kajaler...
Ögonskuggor + 2 eyeliners
En sminkbox (vart kom den ifrån? haha)
Parfymer  (har fler i badrummet & på en annan hylla haha)
Några penslar....
Krämer......
Puder + 1 foundation (HAHA WTF?! VART KOM ALLT DETTA IFRÅN? använder 1 av dom..)
Deodoranter + en liten hårspray + bodyglitter + en rouge.
Haha jag blir så mobbad för min deodorant"samling", den har blivit räknad många gånger av många personer... Jag har liksom 3 på sminkbordet, 1 på skrivbordet (precis breve), typ 4 i olika lådor + dem jag har i badrummet, det vill vi inte ens tala om.... Och ingen är slut heller, haha.
Diadem + fickspeglar
En jävla massa hårspännen (jag som går o köper nya hela tiden för att jag "inte har några"..)
..... dessa fick vara kvar.
Tofsarna som fick vara kvar, ni skulle sett de jag slängde..... Jag lovar att det var över 100 stycken.
KOLLA SÅN FIN ORDNING!
Förut såg man nästan inte ens att bordet var vitt..... eeeheheheh.
SÅ STOLT !
OCH WHAT's UP MED ALLT SMINK?!
Här snackar vi liksom tjejen som bara sätter på lite mascara på 3 sekunder innan skolan....
Och dethär är liksom bara bordet... ni har inte sett min badrumshylla, haha.
TJING!

Kommentarer
Postat av: anonym

SHIIITTT va mycke HAHAHHA!! ps. diggar din blogg <3 :D

2011-12-15 @ 12:23:14
Postat av: theNotiser

ehh.. har du typ märkt att typ alla dina concealers är från tidningar? och vet du hur jag vet det ? DOM ÄR LIKADANA! HAHHA KNAS! ;) <33

2011-12-16 @ 22:39:39
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥