svarta skor & vita strumpor

ÅHERREMINGET, på måndag ska jag dansa lussedans inför över 2500 människor..
Och jag ska dansa LÄNGST UT MOT PUBLIKEN. Fml.
Jag har provat folkdräkten & köpt nya skor & knästrumpor, + ett antal julklappar haha.
Min tröja är egentligen lite för liten, men veeeem bryr sig?! Förutom jag som typ kommer strypas.... Men ändå!
Ikväll ska jag bara chilla på dillen, kolla på film & ha det mysigt.
Haha, vet massor som ska på fest hos en person..... det kommer bli totalt galet kan jag säga, kollar hellre på film faktiskt ;).
TJINGALONG!
jag gillar mitt hår som står rakt ut på ena sidan, höhö.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥