tårta i kyrkan

TJAAA,
vaknade typ 5 minuter innan affe skulle hämta mig så jag typ dog lite i morse.
Men det var rätt kul i kyrkan idag iallafall, först fick vi äta massa godis & sen fick vi baka tårta.
Och vår tårta fick bäst poäng på SNYGGHET & näst bäst på SMAK. DET NI!
Jag äger på att baka tårtor. Haha.
Nu måste jag snabbt som tusan dra till frölunda torg & hitta svarta skor som jag kan dansa i. Provade min foldräkt......
HAHA stora problem. Min mage är för liten för den ena västen och min byst är för stor för den andra....
Jaja, jag får ha den stora västen. Gör inget om jag ser ut som en tjockis.
Martina langar efterblivna miner, yao.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥