ALLA ♥ DAG ... igår

Hehe, igår var det alla ♥ dag, även känd som sofies födelsedag, även känd som alla singlars olyckligaste dag och alla upptagnas lyckligaste dag.
För mig var det inget av det :D
Jag hade en göttmos-dag med malin på allum. Vi käkade lunch på subway, jedrigt gott! Det ska vi göra fler gånger.
Jag köpte även lite saker, inget så intressant.
1 ljusblått nagellack
1 vitt grafittinagellack
1 paket hårspännen
och present till josefin såklart, som hade tjejkväll på kvällen.
hon fick;
ett par supergulliga örhängen, silvriga rosetter med en liten sten i mitten
guldig ögonskugga
läppglans
På tjejkvällen hade vi ångbad för ansiktet, sen ansiktsmask (med kiwi i, så det kliade som attan!) och gurka för ögonen, haha. Alla såg galna ut. Vi körde "tjejsnack" spelet, jag förlorar alltid på det, tar massa fegiskort hela tiden, hähä. Och sen sminkade vi varandra, STOR KATASTROF för min del. Affe målade ett lila hjärta i min panna, som blev helt utsmetat så det såg ut som att jag hade blivit misshandlad i pannan, superkul (y) och så (FRÅGA MIG  INTE VARFÖR, JAG ÄR DUM I HUVET) lånade jag mascara av jossan (JAG SA JU DET, JAG ÄR DUM I HUVET) o senare visade det sig att den är VATTENFAST! Så den gick inte bort, inte ens med en halv burk eye makeup remover. Jävla bajs mascara, ska aldrig i mitt liv låna mascara igen. Och jag visste redan innan att man inte skulle det, varför gör jag det ändå?! Jag är dum i huvet.
Jaja, nog med klagomål.
Nu ska jag fortsätta med den där "dag 2 - dag 3" saken. Hittade en mycket roligare med bara 10 dagar, men jag får väl göra klart den jag redan har börjat med först..
CYA LATER

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥