INBROTT!

Ser att jag har haft inbrott på min blogg minsan, en bloggrape.
Kan ju inte säga att tjuven var särskilt anonym.....
IALLAFALL,
idag gick jag upp SUPERTIDIGT, halvt tio!!!!! typ.
BARA för att jag skulle duscha & måla naglarna innan jag & Malin the Tjuv skulle ta bussah till Allum, som gick 10.22.
Sen var vi väl där i typ... 3 timmar eller nåt, åt lunch på Subway. Det var ju massa rea överallt, men allt var så utplockat så vi hittade inget.
Men jag kom iallafall hem med hårnålar & godis, haha.
Sen på bussen hem så höll jag på att somna haha, så går det när man lägger sig 3 & vaknar typ 6 timmar senare..
Det kan hända att det bara är jag, i min trötthet, som tycker att detta är kul, men iallafall:
Malin: Ah, vart ska vi gå nu då?
Jag: Hm.. jo vi måste gå till den där affären, du vet...
Malin: The body shop?
Jag: Jaa!
Malin: Var det den du menade?
Jag: Nää...
AHAHAHHAHA,
nä okej, det var inte så kul..
Vill ni veta sanningen om Malin?
Såhär står det i min bok "Sanningen om Malin" :
Hon är ful, knäpp, cp i huvet, galen, tror hon är så jävla tuff. Men det kan jag säga dig att det är hon inte! 
Hon har en ful rumpa i hennes fula jeans.
Hennes hår står lite åt alla håll.
Hon är bästis med ....... och älskar henne med hela sitt hjärta.
Hon är otroligt ful!!!!!!!!
Hon tror att hon kan spela innebandy MEN DET KAN HON INTE!!
Hon suger hästkuk.
Med vänliga hälsningar,
Jultomten.
MOHAHAHAHA, hämnden är ljuv.
Nu ska jag äta kyckling & några konstiga ungsrostade grönsaker (?) , blööööööööööö.
Och sen KANSKE KANSKE malinplutt sover här, eller jag hos henne. Vi får se hur det blir!
PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin =) <3

:'(

2011-07-26 @ 18:17:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥