mohahaha

Jag slog min syssling på black ops. MOHAHAHAHA! HÄMDEN ÄR LJUV! Hur ser det ut hemma hos mig just nu? Jo det ska jag berätta. på radio sjunger dom om blondiner i spets-bh som ligger och smeker magen.... Carl o syssling spelar cod, jag skriker varje gång det kommer en zombie eller en apa, vilket händer rätt (väldigt) ofta, så de andra (och jag själv) riskerar att få bistående hörselskador, men de båda älskar mig ju så mycket så det gör nog inget. My pervo syssling sa precis "martina, du kan vara lungn, dom är inte på riktigt. Men du får gärna sätta dig här och krama mig om det blir läskigt". Uääääääk! Nu ska jag återgå till mitt skrikande, c ya!

Kommentarer
Postat av: Da NinjaWoman

AH MEN SÄG TILL DIN PERVOSYSSLING ATT DU INTE BEHÖVER EN POJKVÄN ATT KRAMA FÖR DU HAR JU MEJ ??! your one and only SOALMATE!! bara å ringa ;D over and out PUSS (A) <33

2011-07-15 @ 22:03:37
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥