natti natti

Tjosan, såg att jag stavade riktigt vackert i förra inlägget. Men så går det når man skriver på en mobil och texten är så yttepytteliten att man skulle behöva mikroskop för att läsa den. Jag har precis sett Mumien, har redan sett 2an men ja.... Så nu tror jag att det är en mumie som ska keka upp mig när jag sover. Om ni undrar så gillar jag att säga keka. Det är inte så att jag inte kan stava eller så. Dessutom blir jag mobbad för hur jag säger "varmt". Carl säger "vamt", alla andra människor på denna jord såger "varrrmt" och jag säger "varmt" men utan att säga rrrr. Eller nä, det är ingen idé att förklara.... Gud va jag är trött, snackar bara massa blajja. Godernatter!

Kommentarer
Postat av: Da NinjaWoman

OMG! JA SÄGER OXO VARMT, MEN UTAN RRRRR!? HHAHAH MARTINA JA TROR VI E UNDERCOVER SOALMATES :d:d:d:d::d:d:d:d:d:d:d puss på dig Da MegaKlantWoman ;)<3

2011-07-10 @ 21:17:22
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥