Dag 3 - Killar, killar, killar

Nu när jag skriver detta, så sitter jag och svälter mig själv i mitt rum. Jag vågar inte gå ner, för där är städerskan, hehe. Klockan är 8, har vart vaken sen 7, men kunde inte somna om så jag gav upp och gick upp, haha.
När detta publiceras är klockan 12.00 på torsdag, om allt har gått som det ska ;)
Det betyder alltså att jag, om 3-4 timmar, mönstrar på skeppet! WAAAH!!!! Så antagligen springer jag omkring och packar som en galning, heheeeee.
Men iallafall, nu var det meningen att jag ska prata om killar.. haha.
Jo men såhär är det, jag har råkat ut för många skitstövlar i mina år. Faktiskt. Det är faktiskt så att jag har delat in alla killar i 4 grupper. Jag kallar dem "de fyra P:na"
Vi har:
Players
Peddon
Pojkar
och
den Perfekta
Vi börjar med P
Players
Ja..
Dessa killar kan få dig att tro att du är den enda dom bryr sig om, och någonsin brytt sig om.
Men sanningen är, att så är det inte alls.
De har alltid en "plan B". Det tar knappt en dag eller två innan han gör likadant med en annan tjej, om du dissar honom från början eller gör slut.
Allt han försöker få är bekräftelse.
Det är också väldigt vanligt att han springer till andra tjejer under ett förhållande. Och det är heller absolut inte ovanligt att det är din bästa vän.
(Om din bästa vän är något värd att vara din bästa vän, så är det klart att hon nobbar honom på direkten, men ni förstår vad jag menar..)
Peddon

Ja,
pedofiler har jag råkat ut för MASSOR.
Nu ska jag inte dra igång värsta ståhejet, men ja.. Alla har ju hört om våran KÄRA dataansvariga Magnus :):):):).
UUUH, jag ryser bara jag hör hans namn. Gubbjäveln får mig att må illa!
Alltså han är fan sjuk i huvet.
"åååh, hur får man pååå sig såhär tiighta byxor?"
"när jag var ung så var det tjejernas kroppar vi var intresserade av, inte deras prylar"
"alla killar kommer säkert storgråta när alla de snygga tjejerna byter skola"
"ja, men du martina, du kan väl komma in till mig sen så kan vi.... titta på din dator... du vet ju vart jag sitter ;)"
alltså usch fy faaaaaaaaasen. Fattar ni, en över 50årig lärare med halvt pekfinger tafsade på mig. Fattar ni!?!?! Vet ni hur jäääävla äckligt det är eller?
Sen har jag ju råkat ut för ett antal andra, som sagt sig vara "14 år och bo i Lund" som velat att jag skulle ta av mig framför webcam. Och som velat bestämma möte i Lund.
Det är inte speciellt kul att råka ut för sådant när man är... vad kunde jag vart? 11 år?
Pojkarna

Under denna rubriken så finns "de övriga". De som varken är Players, Peddon eller den Perfekta.
De som är "sålänge". (Alltså gud, det låter ju helt sjukt.. men ni fattar, de som inte håller längre än några månader).
Det finns väääldigt många olika "pojkar". Men här under ligger även Skitstövlarna.
När en kille säger:
"jaa.. alltså, det finns en tjej, som heter Blablabla. Jag har kännt henne i hela mitt liv, och hon sa igår att hon gillar mig. Men jag vet inte vem jag gillar mest du eller henne... Vem tycker du att jag ska välja? Dig eller henne? Jag ska nog köra ole dole doff.."
när man är ihop dessutom.
ALLTSÅ, helt seriöst nu, då måste man väl vara HEEELT totalt puckad i huvudet!??!?
Men sen såklart så finns det andra, bra killar här med. Sådana som, visst, har sina brister men ändå är hur bra som helst. De som man bara växer ifrån. Som sedan blir perfekt för någon annan.
den Perfekta

Ja, och sen har vi ju den Perfekta.
Han som är perfekt just för dig. Han som det är väldigt liten chans att du hittar när du är 13/14 år.
Han som du faktiskt kan tänka dig att leva hela ditt liv ihop med.
Haha, detta låter töntigt och smörigt, men jag tror att ni fattar vad jag menar ;).
141258_700b_v1_large
Cute,love,sea,beach,blue,children-5af221c91103720cf26bd281a58ad7e0_h_large

"If you don't planed to catch me, why did you make me fall?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner mig träffad...

2011-06-16 @ 12:47:23
Postat av: aalfhilddd

haha ja tror ja passar under "Peddo" thihih, tror inte Atlas vill va nära mig igen ;)))))) shyyych berätta inte för någon..............................xD ;)))))

2011-06-18 @ 17:07:54
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥